Waarom een account aanmaken?
Voordelen van een account:
- Winstpunten sparen voor directe korting
- Inzicht in je account en orderstatus
- Je orders bekijken
- Je facturen downloaden
- Gemakkelijk retourneren
- Je favoriete artikelen bewaren op je verlanglijstje
Controleer je spambox wanneer je je hebt aangemeld.
LET OP! HET SPAARPROGRAMMA GAAT STOPPEN!
Je kan nog tot en met 26 december 2023 je punten inleveren.
Het spaarpunten programma van Dressuurproeven.nl maakt het mogelijk voor geregistreerde klanten om te sparen voor korting en vouchers op uw volgende bestellingen.
Bij elke bestelling die je plaatst ontvang je "Winstpunten".
Met het spaarprogramma kan je winstpunten sparen voor directe korting.
Hoe meer je spaart hoe meer korting je ontvangt.
Daarnaast zijn er speciale acties om voor te sparen.
Op je geboortedag ontvang je een kortingsvoucher t.w.v. € 7,50
Je ontvangt op de volgende manier winstpunten:
Plaats een bestelling: Iedere keer dat je een bestelling bij ons doet ontvang je hiervoor winstpunten op basis van de prijs van de producten. Deze punten worden toegevoegd aan je saldo wanneer je bestelling gedaan is.
De punten worden beschikbaar na de retourtermijn van 14 dagen.
Bij voldoende punten voor je spaardoel, kan je deze verzilveren en ontvang je een voucher (code) welke je kan gebruiken in je winkelwagen bij het afrekenen.
Zijn er ook artikelen uitgesloten van het spaarprogramma?
Ja, bij het borduren, bedrukken en graveren kan je geen winstpunten verdienen.
Evenals bij cadeaubonnen, testproducten, rijlaarzen op maat, dressuurringen (compleet) en verhuur.
Op SALE artikelen kan een aangepast aantal winstpunten zitten.
Bij elk artikel staat vermeld of je winstpunten kan sparen en hoeveel.
De waarde van winstpunten wordt bepaald door de waarde in euro’s die je uitgeeft in onze webshop. Voor iedere € 1,- die je besteed ontvang je 1 winstpunt.
100 winstpunten: voucher t.w.v. € 5,-
200 winstpunten: voucher t.w.v. € 12,50
400 winstpunten: voucher t.w.v. € 27,50
Je kan je winstpunten verzilveren bij voldoende saldo.
Hiervoor ontvang je een voucher (code)
Deze code kan je gebruiken in je winkelwagen bij het afrekenen.
Je kan de punten combineren met al onze betaalmethodes. De winstpunten zijn niet in te wisselen voor contanten.
De winstpunten zijn onbeperkt geldig
Hoe kan ik iets retourneren of omruilen?
Wilt u iets retourneren of omruilen? Dat is geen probleem!
Via deze pagina kan je gemakkelijk een retour melden.
(zie onderaan de pagina)
Retour sturen is voor eigen rekening en risico.
U dient het retour altijd aan te melden via onze site voordat u het opstuurt.
Het herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen. Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij gebruik te maken van onderstaand formulier.
Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij u per e-mail een ontvangstbevestiging van sturen.
Binnen uiterlijk 14 dagen na melden van een retour dient u de producten terug te sturen.
Voorwaarde: u dient het product in de originele verpakking, schoon
(ongebruikt en zonder haren) en onbeschadigd te retourneren.
Indien dit niet is gebeurd, zal er geen of gedeeltelijke restitutie worden gegeven.
Terugbetaling
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen exclusief de eventuele verzendkosten, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Transportkosten worden niet teruggestort. Wij betalen u terug op het door u opgegeven bankrekeningnummer, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
Indien het order bedrag na retour boeken van een deel van de artikelen onder de €75,- komt, zullen de verzendkosten van de heenzending in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.
Zie ook artikel 6 van de algemene voorwaarden.
Retour adres:
Dressuurproeven.nl
T.a.v. Retouren
De Horst 10
6932 BS WESTERVOORT NL
In sommigen gevallen kan het retouradres afwijken.
Dit wordt dan gecommuniceerd.
wacht daarom altijd op een bevestiging van uw aangemelde retour.
Kan ik via mijn account retour sturen?
Ja dat kan!
Log in op je account, kies de order waar je iets van retour wilt sturen.
Klik dan op de button "Retourneer order"
Kies vervolgens wat je retour wilt sturen.
Hebben jullie alles op voorraad?
Nee, we leveren veelal direct uit van de leverancier af.
Dit kan van 2-10 werkdagen duren. Afhankelijk van de leverancier.
We hebben een beperkte voorraad.
Hoe werkt jullie voorraadsysteem?
Wij proberen zoveel mogelijk de voorraden up-date te houden.
Echter is dit niet real-time.
Het kan dus zijn, dat een artikel op voorraad staat, maar tijdelijk niet leverbaar is.
Heeft u een artikel dringend nodig, vraag dan van tevoren naar de beschikbaarheid.
Bij een artikel staat de voorraad vermeld met indicatie van de levertijd.
Voorraad indicator:
Rood kruisje: Niet op voorraad
Oranje uitroepteken: Voorraad bijna op
Groen vinkje: Voldoende voorraad
Indien de artikelen op voorraad zijn wordt de bestelling binnen 2-3 werkdagen verzonden. Excl. de levertijd van de vervoerder.
Indien de artikelen niet op voorraad zijn streven wij ernaar om de artikelen binnen 2-10 werkdagen te leveren, tenzij anders staat aangegeven. Dit is afhankelijk van de leverancier.
Bij het artikel staat een indicatie van de levertijd.
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, krijgt u een indicatie van de levertijd.
U kunt natuurlijk altijd van te voren even navragen wat de verwachtte levertijd zal zijn.
Alle bestellingen boven € 100,- worden in Nederland gratis thuisbezorgd!
voor standaard pakketten
* met uitzondering: producten die voor transport in aanmerking komen zoals dressuurringen, dressuurpilonnen, opstaphulp en voer.
Voor standaard pakketten:
Bestellingen tot met € 100,- rekenen wij € 6,95 verzendkosten
Een standaardpakket van PostNL mag max. 21 kg zwaar zijn en max. 1.00 cm lang.
Voor pakketten die hiervan afwijken (volumineuze en zware zendingen) gelden hogere verzendkosten.
De webshop geeft dit niet altijd aan maar hierover krijgt u bericht na plaatsing van de bestelling.
Dit geldt voor Nederland, België en Duitsland.
Binnen Nederland wordt bij een aantal artikelen een briefpost gerekend.
Deze kosten liggen tussen de € 3,50 - € 10,-
Grote pakketten hebben een afwijkend tarief
België en Duitsland
Voor deze landen wordt € 10,- als bijdrage in de verzendkosten berekend.
In geval van 'zware' of 'volumineuze' bestellingen zijn de verzendkosten in overleg.
Zwepen langer dan 140 cm kunnen niet verstuurd worden.
* let op er kunnen extra verzendkosten in rekening gebracht worden indien er een afwijkend pakket verstuurt moet worden. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden binnen Nederland en we verzenden naar:
België
Duitsland
Frankrijk
Spanje
Verenigd Koninkrijk
Italië
Portugal
Zwitserland
Finland
Luxemburg
Polen
Op verzoek kunnen wij naar andere landen versturen.
Met welke vervoerders verzenden jullie?
Wij verzenden met PostNL en met DPD.
Dit is afhankelijk van het pakkettype.
Kan ik mijn bestelling ook bij een ophaalpunt laten bezorgen?
Ja dat kan, dit kan nadat je de track en trace hebt ontvangen.
Dit kan je dan wijzigen.
Echter kan je het niet direct in de webshop aangeven.
Hoe verpakken jullie?
Bij het verzenden van de meeste bestellingen, hergebruiken wij de kartonnen dozen, dit om verspilling te voorkomen.
Ze zijn niet altijd de mooiste of hebben soms andere opschriften.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dit is mogelijk, enkel op afspraak.
Adres: Byvank 4a, Beek (gld)
U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
- Ideal (Gratis)
- Klarna Achteraf Betalen (€ 1,00+2,99%) betalen binnen 14 dagen.
- Klarna Gespreid Betalen (€ 1,00+2,99%) betalen in 3 termijnen.
- Riverty (AfterPay) (+3,75%)
- In 3, betalen in 3 termijnen (€ 1.00 + 3,99%)
- Apple Pay (gratis)
- Bankcontact (gratis)
- P24 (gratis)
- CreditCard (gratis)
- PayPal (+3,5%)
- Carte Bancaire (gratis)
- VPay (gratis)
- Giro pay (+1.70%)
- VVV Giftcard (gratis)
- Vooraf overmaken (gratis)
- Tikkie (NL) (gratis)
Wat houdt betalen met Klarna in?
Klarna Achteraf betalen:
Via Klarna kan je bij ons na 14 dagen afrekenen.
Wanneer je een aankoop op achterafbetaling zult doen, is hier niet een maximaal bedrag aan toegekent. Het systeem bekijkt of de betaling mogelijk is. Wanneer het systeem het bedrag te hoog vind of er al verschillende facturen openstaan, kan hierdoor een betaling geweigerd worden.
Door deze betaalmethode te kiezen ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna.
Let op: vul uw gegevens compleet en naar waarheid in.
Op basis van je gegevens controleert Klarna of u in aanmerking komt om op rekening te betalen.
Dressuurproeven.nl is niet verantwoordelijk voor deze selectie. Wel bieden wij je alternatieve betaalmethoden aan. (zie hierboven)
Heb specifieke vragen over Klarna of je weten waarom je niet via Klarna op rekening kan kopen? Klarna Klantenservice staat je graag te woord.
Klarna Gespreid betalen:
Tevens heb je bij Dressuurproeven.nl de mogelijkheid om te betalen in termijnen. Het voordeel is dat je pas hoeft te betalen na ontvangst van je bestelling.
Let op! Bij betalen in termijnen betaal je rente aan Klarna!.
Je gaat een krediet aan van € 1000,00. De kredietlimiet kan gebruikt worden voor aankopen bij webwinkels die de betaalmethode Betaal in delen aanbieden. Ook kun je Betaal later aankopen omzetten naar Betaal in delen.
De betaalmogelijkheden van Klarna worden verzorgd door Klarna. Klarna is een internationaal bedrijf, dat betalingen met factuur en deelbetalingen op veilige wijze verzorgt. Belangrijk om te weten is dat je een betalingsverplichting aangaat met Klarna en niet met Dressuurproeven.nl. Na je bestelling met keuze voor achteraf betalen met Klarna, verzorgt Dressuurproeven.nl je bestelling. Vervolgens neemt Klarna het gehele betaaltraject over.
Voor meer informatie kan je terecht op de website van Klarna.
Wat houdt betalen met Afterpay in?
Riverty (Riverty (AfterPay)) – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)
Riverty (AfterPay) voert voor Dressuurproeven.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via Riverty (AfterPay) ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan Riverty (AfterPay). Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty (AfterPay) een gegevenscontrole uit. Riverty (AfterPay) hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty (AfterPay) niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met Riverty (AfterPay)? Ga dan naar de website van Riverty (AfterPay).
Hoe kan ik een kortingsbon gebruiken?
Voorwaarden Kortingsbon
* Er kan slechts 1 kortingsbon per bestelling gebruikt worden.
* Kortingbonnen zijn in niet geldig op cadeaubonnen.
* Sommige kortingsbonnen kunnen verbonden zijn aan een minimum bestel bedrag.
* Bepaalde artikelen vallen niet onder de kortingsbonnen. (dit wordt vermeld)
* Kortingsbonnen worden gecommuniceerd via social media (Facebook en Instagram) of onze nieuwsbrief.
Kortingsbonnen kunnen in het bestelproces worden ingevoerd.
Waar kan ik een klacht indienen?
Jammer dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening en/of producten.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dressuurproeven.nl. Dan zullen wij z.s.m. contact met je opnemen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ik ben heel tevreden! Waar kan ik dit delen?
Super! Van tevreden klanten krijgen wij een goed gevoel en natuurlijk nooit genoeg! Mocht je zo tevreden zijn dat je ons wilt helpen met groeien, maak het dan kenbaar door een foto te plaatsen op Instagram of Facebook en tag ons hierin!
Of schrijf een positieve review op deze site of op onze Facebookpagina.